Followers

Monday, December 7, 2009

CuTI seKOlaH............

Kalau sebut cuti sekolah mesti sinonim dengan majlis perkahwinan...
Kalau dah nama perempuan apa tah lagi dalam umur macam aku ni mesti selalu kena smash ngan soalan
.
.
.
.
.
KAU BILA LAGI?????????????


Emmm ni yang kadang2 buat aku malas nak pergi majlis kenduri kahwin..tapi terpaksa jugak pergi sebab mak cakap "nanti jgn marah kalau orang tak dtg kenduri kahwin kau...."jadi motifnya di sini aku dengan terpaksa rela pergi la jugak...........

Kenapa kadang-kadang orang sekeliling sibuk pasal diri aku....mak aku pun tak kisah bila aku nak kahwin....dah belum sampai jodoh nak buat macam mana....bercinta pun asyik putus di tengah jalan :(
 
Kadang-kadang aku fikir mereka ni tak percaya qada' dan qadar ke???Kalau boleh aku pun nak kahwin, tapi dah soal jodoh pertemuan di tangan Allah...aku sebagai manusia hanya mampu berusaha dan selebihnya Allah yang uruskan........

Tapi syok juga kalau pergi majlis kahwin ni,aku tak payah nak masak untuk makan tengah hari sebab 1 family pergi kenduri ..........yahooooooo :)

p/s : aku bukan malas cuma selalu tak rajin :p

No comments: